sobota 6. února 2016

Ahoj obchodnice a obchodníci,

Mám za sebou celkem chudý týden na obchodní příležitosti. Přišlo mi, že tenhle týden buď trhy jenom konsolidovaly a trochu to flákaly nebo prostě ulítly úplně mimo, než jsem je stačil zachytit. Měl jsem tedy, ale trochu čas přemýšlet. Nejdříve, ovšem rekapitulace toho, co trhy přinesly mně.

Tenhle týden jsem měl 2 obchody, s klasikou mé vlastní, jeden zatím otevřený a good, druhý neúspěšný. Tak začnu tím špatným. Na NZD/CAD jsem se domníval, že vidím na daily pinbar. Tak trochu jsem si to vsugeroval. Překreslil jsem si trendovou linii, aby mi to lépe sedělo, vůbec jsem nerespektoval své pravidlo, že pin nesedí na rezistenci a šel hledat příležitost na hodinovku.


Na hodince jsem pak lačně skočil po obchodu a vůbec jsem neřešil, kde pin vznikl, jaká je na trhu momentálně situace atd. atd. Jak to mohlo jinak dopadnout než ztrátou 32 pips.


 Abych si zase jen nenadával, tak myslím, že druhý obchod proběhl dle plánu. CAD/CHF konsolidoval a čekalo se, co bude dál. Protože jsem si pozorně přečetl, jak obchodovat konsolidace, tak jsem věděl jak na to. Počkal jsem si na průraz LC – lowest close, zároveň na daily vznikl medvědí outside-bar.

Na hodinovém grafu pak po korekci k LC vznikl bearish outside-bar. Trh byl pod MA, tak nebylo co řešit. Naložil jsem do sellu a bylo. Trochu jsem se bál, aby mi neuletěl vrabec v hrsti, tak jsem zavřel jednu pětinu pozice a slíbil si, že budu držet, dokud to půjde. Tak držte palce

Jako vím, že moje strategie je profitabilní, alespoň se tak tváří (sleduji to přes rok), ale zamýšlím se, jestli ještě na demíčku nezkusit nějakou jinou prasárnu. Můj vysněný obchodní systém by totiž měl vypadat tak, že moc nepřemýšlím nad vstupem, ale starám se o řízení pozice, ze které chci vytřískat maximum. Něco jednoduchého, co mi řekne bez přemýšlení teď vstup, teď přikup, teď vypadni a teď není obchodní příležitost. Nevíte o něčem? Chci prostě easy money, značka rychleJ


Ne, vím, že Forex nenaděluje rychlokvaškám a že je hlavně o vůli, hledání cesty, myšlení out of the box apod. Článků na tohle téma je nespočet, stejně jako přístupů. Sám nezavrhuji žádný přístup, každý má to svoje. Někdo nevydrží v obchodě déle než minutu, někomu nedělá problém držet pozici měsíc. Já jsem trader, který by chtěl vstupovat s nízkým SL, získávat brutální RRR a exponenciálně navyšovat účet. Paradoxně nemám sen stát se full-time traderem, vím že bych v současné době neustál v palici. Takže končím s úvahou, abych nespadl do pseudo-intelektuálního projevu forexového zkrachovalce. Chci se prostě na vše podívat s odstupem a něčím přispět komunitě. Vydržte určitě Vám o všem napíšuJ.

0 komentářů:

Okomentovat