neděle 10. ledna 2016

Forex trading 4-8.ledna 2016

Ahoj tradeři,

Mám za sebou první týden „obchodování“ v letošním roce a nemám pro vás příliš dobré zprávyL. Od pondělí jsem se třásl na prodej australského dolaru,který poslal ze skály pondělní výprodej na čínské burze a čtvrteční data z Austrálie. Bohužel mi však ujel vlak i poslední metro. Inu podívejte.


Moc se mi líbil AUD/CAD, na denním grafu jsem totiž viděl outside svíčku, která vznikla na Silvestra a byla dost vysoko. Prolomení low však nepřineslo kýženou korekci a já zůstal bez obchodu. Pak mě ještě zajímal průraz paritou a následný retracement. Bohužel mi trh nenabídl, žádnou pěknou korekci. Nicméně budu AUD/CAD dál sledovat nyní hladinu 0,9835. Jo a ty šipky na obrázku neberte nijak vážně, to jsem si označil jako možnost agresivního vstupu. 


Podobně se zachovalo i AUD/JPY. Japonský jen to teda urval ještě víc než kanadský dolar. Tenhle pár každý den propálil support, který jsem si zakreslil, tzn. že jsem ho sledoval de facto nonstop. Bohužel jsem prostě hledal korekci k proražené podpoře a nějakou reverzní svíčku. Trend je krásný, ale nechtěl jsem lézt do trhu navzdory plánu:-/ Ale sakra tohle mohla být jízda…
Stejná story na CHFJPY

Nevadí, že se mi nepodařilo vstoupit na výše uvedených párech, takový je prostě život. Navíc se prostě neobjevil signál, který bych chtěl zobchodovat, takže asi tak. Jediné co mi v minulém týdnu mrzelo, byla promarněná šance na GBP/USD a GBP/CHF.

GBP/USD


GBP/CHF

Takže obchodní týden 4.-8. ledna skončil na nule. Držte mi palce na příští týden, budu sledovat tohle:
Instrument
Co?
AUDCAD
0,9835
AUDJPY
82,20
EURNZD
1,6550
NZDJPY
77,1




0 komentářů:

Okomentovat